Olin aikamoisessa kunnossa viime keväänä. Osallistuin FitFarmin BikiniChallengeen, ja varsinkin näin jälkeenpäin katseltuna joutuu ihan toteamaan, että hitto vie, näytinkin melko hyvältä. BikiniChallengen loppuun saattaminen kuitenkin jäi kesken, kun olkapääni lähti sijoiltaan, eikä ole tähän päivään mennessä kuntoutunut.

Tuosta viime keväästä olen kerännyt painoa lisää lähes kymmenen kiloa. Ja olen muuttunut löllöksi. 

Pelkkä kävely ei ole innostanut, ja olen saamaattomuuttani juhlinut syömällä herkkuja kaksin käsin. Sen verran tuo olkapää sentään toimii :D

Mutta nyt vaan päätin, että tän on loputtava. Pakko. Kohta olen painavimmillani ikinä. Ja nyt kun 30 ikävuoden rajapyykki tulee ensi vuonna täyteen, niin mikäs olis sen parempaa kuin olla elämänsä kunnossa 30 vuotiaana.

Päätin ottaa osaa Superdieetti Simpleen. uuteen Fitfarmin tarjoamaan dieettiin, johon ei sisälly liikuntaa lainkaan. Eipä tarvi potea huonoa omaa tuntoa liikkummattomuudestaan tai siitä, jos ei salilla kuitenkaan saisi edes vielä käydä tai siellä pystyisi kuitenkaan käskettyjä liikkeitä tekemään.

Mukaan tälle SuperSimplelle tielle sain avomieheni, joten 5.1.15 tämän pariskunnan elämä kulkee 6 viikkoa Superdieetti Simplen viitoittamalla tiellä. Toivottavasti hyvin tuloksin :)